RETURNARE ȘI RAMBURSARE

RETRAGEREA DINTR-UN CONTRACT DE CĂTRE CLIENT

  1. În conformitate cu: Legea din data de. 2 martie 2000. privind protecția anumitor drepturi ale consumatorilor și răspunderea pentru daunele cauzate de produse periculoase (M.O. nr. 22, pct. 271 din 31 martie 2000). Clientul poate, în termen de 10 zile, să anuleze contractul și să primească o rambursare.
  2. LIMITĂRI (capitolul 2, articolul 10.1 secțiunea 3, subsecțiunea 4)

Capitolul 2 Contracte la distanță.

Secțiunea 3 Cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel, dreptul de retragere a consumatorului dintr-un contract la distanță nu se aplică atunci când:

Comanda a fost făcută la caracteristicile specificate de către consumator sau în strânsă legătură cu persoana acestuia. Toate comenzile făcute și furnizate de topjaluzele.ro sunt făcute la caracteristicile specificate de consumator și nu pot fi returnate furnizorului.

RĂSPUNDEREA PENTRU DEFECTELE BUNURILOR ȘI PENTRU CONFORMITATEA ACESTORA CU CONTRACTUL, PRECUM ȘI PENTRU RECLAMAȚII ȘI RETURURI

  1. Reclamațiile privind defectele bunurilor achiziționate trebuie să fie raportate vânzătorului în termen de cel mult 14 zile de la data livrării.
  2. Toate reclamațiile sunt soluționate în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii bunurilor reclamate de către vânzător.
  3. În cazul în care Vânzătorul nu ia o poziție în legătură cu reclamația făcută de Cumpărător în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea reclamației, se presupune că reclamația este considerată justificată de către Vânzător.
  4. Înainte de a accepta pachetul de la curier, se verifică dacă ambalajul nu este deteriorat. În special, trebuie să se acorde atenție stării benzilor atașate la ambalaj. În cazul în care este deteriorat sau benzile sunt rupte, coletul nu trebuie acceptat, iar Destinatarul trebuie să îl deschidă în prezența curierului și, eventual, să întocmească un raport de daune, precum și să contacteze Vânzătorul cât mai curând posibil pentru a rezolva problema.
  5. Consumatorul nu are dreptul la o rambursare, numai în cazuri speciale convenite în prealabil cu vânzătorul poate avea loc o rambursare.

În cazul plății prin card de credit, rambursarea se va face direct pe cardul Clientului.

LEGISLAȚIE

  1. Informațiile conținute pe pagina de internet a magazinului nostru online - topjaluzele.ro - nu constituie o ofertă în sensul Codului civil și reprezintă doar o invitație la încheierea unui contract (în conformitate cu art. 71 din Codul civil).
  2. În domeniile care nu sunt reglementate de prezentul regulament, se aplică dispozițiile legale, inclusiv Codul civil.